Gratis verzending in Nederland - Doordeweeks voor 17:00 besteld, volgende dag in huis - 30 dagen bedenktijd
|
Klantenservice2022-09-04T14:20:42+02:00

Klantenservice

Vraag over je bestelling, de producten of iets anders? Onze klantenservice staat je graag te woord. Of kijk of het antwoord op jouw vraag tussen de veel gestelde vragen staat!

Hoe kunnen we helpen?

    Contact

    • Stuur een mail naar info@iamindia.nl

    • Of bel ons op 070 – 205 5480
      Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09:30-17:00.

    • Adres online winkel:
      iamindia.nl Clavecimbellaan 75, 2287 VC Rijswijk

    Social

    Vaak Gestelde Vragen

    Kan ik het bezorgmoment of bezorgadres tijdens het bestelproces nog wijzigen?2021-04-12T18:05:26+02:00

    Dit is helaas niet mogelijk, omdat je bestelling al verwerkt is door de bezorgdienst.

    Lukt het de bezorger jouw pakket niet te leveren, check dan de Track & Trace code op de website van de vervoerder.

    Hoe onderhoud ik kasjmier, wol of pashmina sjaal?2021-04-12T17:50:25+02:00

    Bekijk altijd eerst de waslabel voor het wassen van de sjaal. Heel simpel handwas, hierbij kun je eventueel fijne wasmiddel voor wol gebruiken. De sjaal mag niet drogen in de droogtrommel, liggend drogen is ideaal voor de kasjmier sjaal. Bij goed onderhoud kunnen kasjmier en pashmina levenslang mee.

    Waar word kashmir(i) wol vervaardigd?2021-04-03T09:21:14+02:00

    Kashmir(i) wol ook wel bekend als wol, word fijner gemaakt in Kashmir, India.

    Wat is het verschil tussen pashmina en kasjmier?2021-04-03T09:20:38+02:00

    De kasjmierwol is een fijne en zeer zachte, soepele vezel, 19 tot onder 12 micron. De pashminawol heeft daarentegen fijnere vezels als kasjmierwol, dat varieert van 12 tot 16 micron. De pashmina is daarom ook verfijnder, zachter en uniek.

    Kan ik kasjmier het hele jaar door dragen?2021-04-03T09:20:08+02:00

    Ja ondanks de heftige temperatuurverschillen weet hij zichzelf warm te houden in de kou en koel te blijven in de zomer. Dankzij de isolerende eigenschappen van onze sjaals met kasjmier wol, houdt je jezelf warm én luchtig, afhankelijk van de weersomstandigheden.

    Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen na het plaatsen?2021-04-12T17:48:38+02:00

    Je kunt de betreffende bestelling op dat moment niet wijzigen, omdat het automatisch verwerkt word in het bestelproces. Wel kun je na de bestelling eventueel retourneren!

    Waar vind ik mijn factuur?2021-04-12T17:24:59+02:00

    Wanneer je artikel verwerkt en mee gegeven is aan de bezorgdienst, sturen we je factuur per mail, deze tref je ook in je account.

    Waar komt mijn product vandaan?2022-08-28T09:39:03+02:00

    Onze producen worden uitsluitend gefabriceerd in zuidoost Azië, met name India.

    Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten na het retourneren van mijn producten?2021-01-19T15:01:42+01:00

    De terugbetaling wordt binnen 5 werkdagen verwerkt.

    Wat kost het om mijn producten te retourneren?2021-04-13T13:40:04+02:00

    Helemaal niets! Stuur je pakketje retour via DHL en de verzendkosten zijn voor onze rekening.

    Hoe retourneer ik mijn bestelde producten?2021-04-12T17:55:48+02:00

    Simpel! Gebruik het retouretiket en plak deze op je pakketje. Stop de producten in de originele verpakking en zorg ervoor dat je deze goed sluit. Geef je pakketje vervolgens af bij een dichtstbijzijnde DHL punt naar keuze.

    Wie bezorgt mijn pakketje?2021-04-12T17:29:39+02:00

    Jouw pakketje wordt bezorgd door DHL. Zodra wij jouw pakketje hebben overgedragen aan DHL ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje eenvoudig kunt volgen.

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?2021-04-12T17:49:26+02:00

    Je ontvangt je pakket binnen 1-3 werkdagen. Gezien de huidige drukte kan het iets langer duren. Zodra wij jouw pakketje hebben overgedragen aan DHL ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje eenvoudig kunt volgen.

    Kan ik de sjaals ook in de winkel zien/passen/proberen?2022-07-27T13:21:19+02:00

    Momenteel verkopen wij alleen nog maar online. Bel 070 205 5480 of mail naar info@iamindia.nl voor meer informatie.

    Wat zijn de verzendkosten?2021-08-11T22:09:05+02:00

    Wij rekenen binnen Nederland geen verzendkosten.

    Afhalen in de showroom kan natuurlijk ook: Schere 97 in Rotterdam. Let op: alleen op afspraak! Bel ons op 070 205 5480 om een afspraak te maken.

    Voor welke betaalmethodes kan ik kiezen?2021-04-13T14:54:38+02:00

    Je kunt betalen met iDeal, MasterCard en PayPal. Bij betalingen met creditcard worden de bestellingen pas verstuurd

    bij verwerking van de betaalgegevens!

    Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?2021-04-03T09:26:04+02:00

    Je ontvangt direct na aankoop een bevestiging per email. Niet ontvangen? Controleer je ongewenste mail of spam.

    Over iamindia

    Exclusieve mode is bij iamindia.nl voor iedereen bereikbaar. Als Nederlandse onderneming binnen de Benelux maken wij dit sinds 2020 mogelijk. Wij hebben oog voor kwaliteit en klantgerichte service waar iedereen een onbetaalbare glimlach van krijgt. We hechten behalve waarde aan klanttevredenheid, ook aan duurzaamheid en zijn ons hierin verder aan het ontwikkelen.

    Onze kleding en modeaccessoires worden met passie geselecteerd door de eigenaar en oprichter van de webshop A. Arriani. iamindia.nl maakt door middel van samenwerkingen met fashion liefhebbers een selectie van tijdloze collecties uit India en Italië.

    Wij verkopen vooral unieke uitstraling, van modieuze uniseks sjaals gemaakt van kasjmier uit India tot aan bedrukte of getrommelde leren tassen uit Italië, allemaal verkrijgbaar bij iamindia.nl.

    Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste mode trend en aanbiedingen?

    Abonneer dan op de nieuwsbrief via onze home pagina!

    Ga naar de bovenkant